Kärry
Välisumma:
€ 0

Ostopolitiikka

1. Toimitukset pyhäinpäivinä

Vaikka teemme parhaamme toimittaaksemme tilauksen ajoissa, erityis päivinä, kuten ystävänpäivänä, äitienpäivänä sekä kaikkina pyhäpäivinä saattaa ilmetä ongelmia, jotka aiheuttavat viivästyksiä.

Mikäli emme pysty toimittamaan tilausta pyydettyyn päivämäärään mennessä, toimitamme sen mahdollisimman pian ja hyvitämme toimituskulut. Tällöin emme voi antaa hyvitystä tilauksen arvosta.

2. Muutokset toimituspäivämäärässä ja viivästykset

Jos tilauksesi ei saavu pyydettyyn päivämäärään mennessä, hyvitämme sen toimituskulut, mutta emme hyvitä tilauksen kokonaishintaa.

Huomioithan, että emme myönnä hyvityksiä, jos tilaus ei saavu ajoissa perille ulkoisten tekijöiden takia (esim. jos vastaanottaja ei ole kotona toimitushetkellä).

Jos toimitusta ei voida tehdä valitun päivämäärän ollessa vaikka paikallinen pyhäinpäivä, tilaus saapuu seuraavana arkipäivänä. Tässä tapauksessa emme voi tarjota minkäänlaista hyvitystä tai lähettää uutta tuotetta.

3. Virheelliset tai puutteelliset toimitustiedot asiakkaan tilauslomakkeessa

"Ostoprosessin aikana varmista, että antamasi osoite on oikea. Suosittelemme tarkistamaan kaikki kentät välttääksesi toimitusongelmia ja muita mahdollisia ongelmia.

Jos emme voi toimittaa tilausta sen vastaanottajalle väärän tai puutteellisen osoitteen takia, emme voi tarjota minkäänlaista hyvitystä tai lähettää uutta tuotetta tilalle. Tiimimme ottaa kuitenkin yhteyttä sinuun yrittäessään ratkaista ongelman ja saadakseen oikeat tiedot.

4. Toimitukset instituutioihin tai hotelleille

Jos haluat lähettää kukkia hotellissa yöpyvälle, muistathan ilmoittaa varauksen tehneen henkilön nimen ja huoneen numeron (jos tiedossa).

Teemme kaiken varmistaaksemme, että kukkakimppu saavuttaa vastaanottajan, mutta emme voi taata toimitusta, jos emme tiedä toimituksen kohteen vastaanottamisen ehtoja. Jos toimitus ei onnistu joistakin näistä syistä, emme voi tarjota minkäänlaista hyvitystä tai lähettää uutta tuotetta.

5. Vastaanottaja kieltäytyy tuotteesta

ukaan ei voi sanoa ei kauniille kukkakimpulle, mutta jos vastaanottaja ei jostain syystä ota kukkia vastaan, emme voi tarjota minkäänlaista hyvitystä tai lähettää uutta tuotetta.

6. Laatupolitiikka

Valmistamme kukkakimput käsin ja valitsemme vain tuoreimmat kukat. Vaikka pyrimme varmistamaan, että kukkakimppu näyttää mahdollisimman samanlaiselta kuin alkuperäinen tuotekuva, se voi kuitenkin erota tuotekuvasta. Jokainen kukka vaihtelee ja kukkien parissa työskentely on erittäin herkkää sekä riippuu vuodenajasta, säästä ja monista muista tekijöistä, jotka eivät riipu meistä.

Huomaa, että kuvassa on vain esimerkki näistä tuotteista ja että tuotemerkin tai mallin lähetys riippuu saatavuudesta. Mutta, ei huolta: varmistamme, että vastaanotettu tuote on samaa laatua kuin verkkosivustollamme. Jos saat tuotteen, joka poikkeaa hieman alkuperäisestä kuvasta, mutta täyttää vaadittavat laatuvaatimukset, emme voi tarjota minkäänlaista hyvitystä tai lähettää uutta tuotetta.

7. Tuotteiden vaihtokäytäntö

Toisinaan tilaustasi laativalla kukkakauppiaalla ei välttämättä ole varastossa yhtäkään kimpun kuvauksessa mainittua tuotetta tai kukkaa, ja hänen on korvattava se toisella tuotteella.Älä huoli: takaamme, että korvaava tuote on aina samanarvoinen kuin valitsemasi tuote. Jos kukkakauppiaallamme ei ole varastossa joitain tilaamistasi lisätuotteista, lähetämme sinulle tilauksen ilman tätä tuotetta ja hyvitämme sinulle saman hintaisen kupongin, jota voit käyttää seuraavassa tilauksessasi. Kukkakauppiaamme saattaa joutua tekemään muutoksia joidenkin kukkien väreihin, mutta vakuutamme, että sivustolla näkyvät kimpun sävyt säilyvät.

Muista, että kuva on tarkoitettu vain esittelytarkoitukseen: Emme voi taata, että kimppusi värit ovat täsmälleen samat kuin kuvassa. Esimerkiksi vaaleanpunainen kimppu voi olla vaaleampi tai kirkkaampi, mutta se on aina vaaleanpunainen. Tämäntyyppinen muutos ei oikeuta sinua hyvitykseen, korvaukseen tai toisen tuotteen toimitukseen.